#BCA nieuws

COMMUNICATIE BIJ HUURLAND

Huurland pakt uit met een uitgekiende marketingstrategie waar de focus ligt op originele cross-mediale communicatie over heel Vlaanderen. Met onze communicatie zetten we in op naambekendheid in een groeiend gebied. We willen bovendien onze (potentiële) klanten op een kwalitatieve manier informeren, zodat Huurland top-of-mind blijft voor machineverhuur. Daarom maken we zowel offline als online gebruik van sterke, herkenbare branding en heldere taal.

Elke campagne moet aansluiten bij de leefwereld en de werkomgeving van de doelgroep. Elk seizoen heeft specifieke onderwerpen, elke doelgroep heeft aparte verhuurnoden. Al deze elementen verwerken we tot gerichte communicatie: vaak met een kwinkslag, maar altijd to-the-point en geschikt voor de doelgroep.

Recente nieuwsberichten

Renson Outdoor

Renson bouwde voor z’n snel groeiende outdoor living afdeling een compleet nieuwe site in Kruisem, met achter de 380m lange ...
Lees meer

Duurzame modelwoningen Aarschot

Hooyberghs (B&R Bouwgroep) gaat 100% voor duurzame innovatie bij bouw van 6 groepswoningen in Aarschot, waarbij er uitgebreid aandacht wordt ...
Lees meer

#BCA22

BCA_logo

Bouwkroniek/La Chronique, een product van EBP. // Burg. E. Demunterlaan, 3 Bus 6, 1090 Brussel // BTW BE 0451.979.022 // RPR Brussel

Contacteer ons

Social media

Share This
Scroll to Top