#BCA nieuws

COMMUNICATIE BIJ HUURLAND

Huurland pakt uit met een uitgekiende marketingstrategie waar de focus ligt op originele cross-mediale communicatie over heel Vlaanderen. Met onze communicatie zetten we in op naambekendheid in een groeiend gebied. We willen bovendien onze (potentiële) klanten op een kwalitatieve manier informeren, zodat Huurland top-of-mind blijft voor machineverhuur. Daarom maken we zowel offline als online gebruik van sterke, herkenbare branding en heldere taal.

Elke campagne moet aansluiten bij de leefwereld en de werkomgeving van de doelgroep. Elk seizoen heeft specifieke onderwerpen, elke doelgroep heeft aparte verhuurnoden. Al deze elementen verwerken we tot gerichte communicatie: vaak met een kwinkslag, maar altijd to-the-point en geschikt voor de doelgroep.

Recente nieuwsberichten

#BCA20: driemaal is scheepsrecht?!

Beste lezer, Je zag het al aankomen, niet? Ons evenement “Belgian Construction Awards” kan onmogelijk plaatsvinden op 11 februari.En vermits ...
Lees meer

Gezondheid boven alles, maar uitstel is geen afstel

Beste lezer, Het is niemand ontgaan: de coronamaatregelen die door de regering zijn ingevoerd, blijven van kracht tot en met ...
Lees meer

#BCA21

BCA_logo

Bouwkroniek/La Chronique, een product van EBP. // Burg. E. Demunterlaan, 3 Bus 6, 1090 Brussel // BTW BE 0451.979.022 // RPR Brussel

Contacteer ons

Social media

Share This
Scroll to Top